Blogger Layouts

ShoutMix chat widget

Wednesday 15 June 2011

AKTIVITI aku hari nie :)




hari nie aku exam paper community health . susah sgt . tension aku dok exam tadi . aku fikirkan senang je kan ., sbb dia melibatkan komuniti . rupa2 nya lebih ssh dari exam yang lepas , huh !!! . banyak2 soalan just 3 soalan je aku tak dapat jawap . ape2 pun aku dh buat yang terbaik dah , harap2 aku LULUS lah , AMIN . aku study dekat I-systems Kuching ambil diploma dalam pembantu pegawai perubatan . semester 2 bulan 7 nie dah sem 3 laa ...

selesema n batok !!! aku memang senang je dapat penyakit tuu , kalau aku kena lambat tau nak baik , sbb tu aku tak suka sgt , berbotol botol aku makan ubat tak baik2 jugak .

aku tak saba lah nak tengok GERHANA BULAN PENUH yang berlaku pagi nie , nie first time lah aku tgk nie , harap2 hari tak mendung . AMIN !!

hari nie tak de ape2 yang specil lah yang berlaku . just aku tension je dgn exam aku hari nie . jumaat nanti last paper . lepas tu cuti 2 week . lepas cuti aku posting dekat hospital bintulu , JAOH tuuu ! .. aku posting dekat sana 2 week je , lepas tu balik laa kat kch ,

apa2 pun tQ lah k kepada orang yang bace post aku nie , hihihi ~ .. :p

No comments:

Post a Comment